Over TPC

Zorg draait om mensen, niet om marketing. Toch is zichtbaarheid essentieel om de juiste cliënten, medewerkers en samenwerkingspartners aan te trekken. Maar waar begin je? Hoe vertel je het verhaal van jouw organisatie, terwijl tijd, mensen en geld schaars zijn? Dat kan anders.

Vanuit de zorg, voor de zorg

Iedereen weet wat werken in de zorg inhoudt: het is intensief en betekenisvol. Jouw organisatie maakt het verschil in de zorg. Mijn kracht ligt in innovatie en creativiteit en die zet ik in om jouw verhaal zichtbaar en krachtig neer te zetten. Of dat nu met webinars, radio-interviews of het omtoveren van een beursstand tot een sfeervolle woonkamer is, ik zorg ervoor dat de boodschap van jouw organisatie helder en krachtig bij de juiste doelgroep aankomt.

Toen ik in de gezondheidszorg werkte, viel het me op hoeveel organisaties krachtige verhalen te vertellen hebben, maar niet de tijd, de tools of de mensen om ze echt goed te vertellen.

Er was passie, impact en innovatie, maar geen structuur of strategie om dat zichtbaar te maken.Vaak is er ook keuzestress: Wat werkt? Welke middelen? Welke kanalen? In plaats van overal een beetje aanwezig te zijn en te hopen op succes, kun je beter bewust één of twee kanalen kiezen en daar consistent de verhalen van jouw organisatie delen. Dat zijn de organisaties die herkenning en autoriteit opbouwen.

Door tijd te besteden aan een goede contentstrategie, bespaar je juist tijd. Jouw organisatie hoeft niet overal op in te springen, alleen op wat écht past. En dat is wel zo efficiënt, want de focus blijft op de zorg liggen.
Veel organisaties worstelen met marketing en communicatie:

  • Ze willen zichtbaar zijn, maar hebben geen tijd om strategisch aan marketing te werken.
  • Vaak is de communicatie willekeurig zonder heldere boodschap
  • Er is zoveel waardevolle kennis binnen de organisatie, maar die wordt nauwelijks gedeeld.
  • Marketing voelt als een extra taak bovenop een toch al volle agenda.

Ik ben Thea Prins, contentstrateeg en gek op creëren van zichtbaarheid voor zorg- welzijn organisaties.

Waar kan ik bij helpen

Met TPC help ik organisaties in de zorg en welzijn sector op een slimme, efficiënte manier zichtbaar te worden. Niet met dure campagnes of ingewikkelde strategieën, maar met een praktische en haalbare aanpak die werkt voor de sector:

🔹 Slimme strategie: We benutten de verhalen die er al zijn en zetten die effectief in.
🎨 Duidelijke en creatieve communicatie: De boodschap van jouw organisatie wordt herkenbaar en onderscheidend.
Praktische uitvoering: Geen losse flodders, maar een plan dat direct toepasbaar is.

Waarom werken met mij

Ik geloof dat organisaties in zorg en welzijn een podium verdienen. Om gezien te worden door de mensen die ze willen bereiken: cliënten, collega’s, partners.
Want als zij niet weten wie je bent of waar je voor staat, blijft waardevol werk onzichtbaar.
En dat zou zonde zijn. Daarom help ik organisaties om hun verhaal helder, creatief en strategisch te vertellen, zodat hun impact zichtbaar wordt.

Met mijn achtergrond in zorg en marketingcommunicatie begrijp ik waar de uitdagingen liggen en hoe deze opgelost kunnen worden. Zo wordt marketing & communicatie geen last, maar een krachtig middel om jouw organisatie te versterken.

Wil jij dat jouw organisatie zichtbaar is en de juiste doelgroep bereikt? Plan een vrijblijvend gesprek in en ontdek hoe we samen aan de slag kunnen gaan!

Meer impact met de de middelen die je al in huis hebt.

Wat klanten over mij zeggen

Wellbase

Toen Thea ons ging ondersteunen als online marketeer stond er een kleine basis van een eerste campagne klaar. Daar is Thea meteen met veel zelfstandigheid verder gaan werken. Dat resulteerde in een tweede campagne waardoor we 2x zo veel gebruikers hadden als in de campagne daarvoor.
Daarnaast raad ik iedereen aan om Thea ook zo nu en dan bij je op kantoor te laten werken als je haar als freelancer inhuurt. Een positieve sfeer is op die dagen gegarandeerd.

Daniel de Vries - Wellbase

Meet Mindshift

Het is een feestje om met Thea te werken! Ze brengt een unieke combinatie van positieve energie, expertise en creativiteit mee. Ze heeft verstand van en een passie voor marketing, zit vol ideeën en haar enthousiasme is aanstekelijk. Door haar betrokkenheid, kennis en praktische aanpak heeft ze ons enorm geholpen met o.a. onze contentmarketing. Ik kan haar van harte aanraden en ik hoop in de toekomst meer met haar te mogen werken

Robin Keeris - Meet Mindshift

Benieuwd hoe dit werkt voor jouw organisatie?

Ik begrijp jouw wereld en bied haalbare oplossingen. Als specialist in de zorg- en welzijnssector weet ik hoe groot de uitdagingen zijn. Wat mij onderscheidt, is dat ik niet werk met dure campagnes of tijdsintensieve trajecten. Mijn aanpak is erop gericht om jou de tools en kennis te geven waarmee je zelfstandig en effectief aan de slag kunt met jouw middelen. Praktisch, creatief en altijd met jouw doelgroep in gedachten.

Stel je voor: een helder plan dat jouw zorgorganisatie zichtbaar maakt, met de verhalen die jij al in huis hebt.

Benieuwd hoe dit werkt voor jouw organisatie? Neem contact op voor een gratis kennismakingsgesprek en ontdek hoe jouw organisatie meer impact kan maken.