Zorg draait om mensen, niet om marketing. Toch is zichtbaarheid essentieel om de juiste cliënten, medewerkers en samenwerkingspartners aan te trekken. Maar waar begin je? Hoe vertel je het verhaal van jouw organisatie, terwijl tijd, mensen en geld schaars zijn? Dat kan anders.
Iedereen weet wat werken in de zorg inhoudt: het is intensief en betekenisvol. Jouw organisatie maakt het verschil in de zorg. Mijn kracht ligt in innovatie en creativiteit en die zet ik in om jouw verhaal zichtbaar en krachtig neer te zetten. Of dat nu met webinars, radio-interviews of het omtoveren van een beursstand tot een sfeervolle woonkamer is, ik zorg ervoor dat de boodschap van jouw organisatie helder en krachtig bij de juiste doelgroep aankomt.
Er was passie, impact en innovatie, maar geen structuur of strategie om dat zichtbaar te maken.Vaak is er ook keuzestress: Wat werkt? Welke middelen? Welke kanalen? In plaats van overal een beetje aanwezig te zijn en te hopen op succes, kun je beter bewust één of twee kanalen kiezen en daar consistent de verhalen van jouw organisatie delen. Dat zijn de organisaties die herkenning en autoriteit opbouwen.
Door tijd te besteden aan een goede contentstrategie, bespaar je juist tijd. Jouw organisatie hoeft niet overal op in te springen, alleen op wat écht past. En dat is wel zo efficiënt, want de focus blijft op de zorg liggen.
Veel organisaties worstelen met marketing en communicatie:
Met TPC help ik organisaties in de zorg en welzijn sector op een slimme, efficiënte manier zichtbaar te worden. Niet met dure campagnes of ingewikkelde strategieën, maar met een praktische en haalbare aanpak die werkt voor de sector:
🔹 Slimme strategie: We benutten de verhalen die er al zijn en zetten die effectief in.
🎨 Duidelijke en creatieve communicatie: De boodschap van jouw organisatie wordt herkenbaar en onderscheidend.
⚡ Praktische uitvoering: Geen losse flodders, maar een plan dat direct toepasbaar is.
Ik geloof dat organisaties in zorg en welzijn een podium verdienen. Om gezien te worden door de mensen die ze willen bereiken: cliënten, collega’s, partners.
Want als zij niet weten wie je bent of waar je voor staat, blijft waardevol werk onzichtbaar.
En dat zou zonde zijn. Daarom help ik organisaties om hun verhaal helder, creatief en strategisch te vertellen, zodat hun impact zichtbaar wordt.
Met mijn achtergrond in zorg en marketingcommunicatie begrijp ik waar de uitdagingen liggen en hoe deze opgelost kunnen worden. Zo wordt marketing & communicatie geen last, maar een krachtig middel om jouw organisatie te versterken.
Wil jij dat jouw organisatie zichtbaar is en de juiste doelgroep bereikt? Plan een vrijblijvend gesprek in en ontdek hoe we samen aan de slag kunnen gaan!

Ik begrijp jouw wereld en bied haalbare oplossingen. Als specialist in de zorg- en welzijnssector weet ik hoe groot de uitdagingen zijn. Wat mij onderscheidt, is dat ik niet werk met dure campagnes of tijdsintensieve trajecten. Mijn aanpak is erop gericht om jou de tools en kennis te geven waarmee je zelfstandig en effectief aan de slag kunt met jouw middelen. Praktisch, creatief en altijd met jouw doelgroep in gedachten.
Stel je voor: een helder plan dat jouw zorgorganisatie zichtbaar maakt, met de verhalen die jij al in huis hebt.
Benieuwd hoe dit werkt voor jouw organisatie? Neem contact op voor een gratis kennismakingsgesprek en ontdek hoe jouw organisatie meer impact kan maken.